|
| Auteur | Bericht |
---|
Rune Assassins - Member PROFILE Aantal berichten : 105 RPG posts : 21 Registratiedatum : 06-02-16 Woonplaats : Niet in het midde van het land ofzo RPG SHEET Character sheetAge: 3 yearsBreed: German shepherdPartner: You said hello i said no | Onderwerp: Imma be queen ll Gizmo zo feb 07, 2016 10:47 pm | |
| Oke object twee om Gizmo en keegan van de troon te stoten, Word vrienden met ze of ja win hun vertrouwen Rune versmalde zijn ogen oke dit ging niet makkelijk worden je kon veel over die twee zeggen maar dom waren zie niet plus nu waren ze nog erg gevaarlijk hij moest dus voorzichtig te werk gaan, Rune gaapte en ging staan er was geen tijd te verliezen waar waren die leiders, Rune's roodbruine ogen keken het kamp door Keegan was nergens te vinden maar de bruine vacht van Gizmo was onmisbaar, Even hield Rune zijn neus op hij kon zijn vieze geur al vanaf hier ruiken ugh die gast moest echt een bad nemen ofzo, met rustige stappen en rustige houdingen liep de zwarte reu op de andere hond af 'Gizmo' begroete hij de hond respectvol gevolgd door een respectvol knikje, Rune wist wel hoe hij het moest spelen hij kon goed acteren 'Mag ik naast je zitten?' vroeg de reu vervolegns rustig terwijl hij met zijn ogen in die van de bruine reu boorde, no way this could go wrong.
Gizmo |
| | | Gizmo Admin | Assassins - Leader PROFILE Aantal berichten : 51 RPG posts : 6 Registratiedatum : 28-01-16 RPG SHEET Character sheetAge: 3 yearsBreed: American Staffordshire TerrierPartner: Kill it, dig it up, kill it again. | Onderwerp: Re: Imma be queen ll Gizmo ma feb 08, 2016 6:17 pm | |
| Zijn ogen waren koud, terwijl de grote reu enkel voor zich uitkeek naar de enkele eenzame ziel die in het kamp. De crèmekleurige reu keek op toen een herder voor zijn neus stond en hem een respectvol knikje toedeed. Gizmo hield zijn koele, neutrale blik op Rune gericht die vroeg of hij naast hem mocht zitten. "Ik heb liever geen stinkende vlooienbaal naast mij," zei hij terwijl hij de ander nog altijd met een emotieloze blik aankeek. Gizmo was door mensen gemaakt tot een koelbloedig monster, voelde geen emotie meer. "Dus als ik jou was zou ik je dikke kont hier snel vandaan toveren." Hij vertrouwde niets of niemand, behalve Keegan. En natuurlijk zo hier en daar de teefjes die hem wel aanstonden, maar met andere reuen had hij niet echt veel over het algemeen. |
| | | Rune Assassins - Member PROFILE Aantal berichten : 105 RPG posts : 21 Registratiedatum : 06-02-16 Woonplaats : Niet in het midde van het land ofzo RPG SHEET Character sheetAge: 3 yearsBreed: German shepherdPartner: You said hello i said no | Onderwerp: Re: Imma be queen ll Gizmo ma feb 08, 2016 6:30 pm | |
| Ik heb liever geen stinkende vlooienbaal naast mij," sprak de creamkleurige reu met een emotieloze blik, Rune versmalde even ogen even oke dit ging moeilijker worden dan hij had gedachten hoe dan ook gaf hij het niet snel op 'De enige van ons die hier stinkt ben jij ow grote leider ik was me namelijk meer dan jij i am sure' zijn worden klonken strak, Hij liet NIET over zich heen lopen door niemand en al HELEMAAL niet door zoon leidertje die dacht dat ie wat was "Dus als ik jou was zou ik je dikke kont hier snel vandaan toveren." ging de creamkleurige reu veder Rune draaide even met zijn oren en keek hem strak aan 'Grumpy mush?' mompelde hij zachtjes 'Ben je met de verkeerde poot uit je nestje gekropen?' vroeg hij vervolegns hij deed zijn best om zijn stem neutraal te houden hij moest aan zijn plan denken 'Veel aan je hoofd zeker?' ging hij veder en deed net alsof hij intressen had in hem, 'Een pack runnen is ook niet het makkelijkste' nee niet als je hem er in had, Rune versmalde zijn ogen weer eventjes dit ging inderdaad niet makkelijk worden maar hij gaf niet snel op hij begreep ook wel dat gizmo en Keegan hem niet in 1,2,3 helemaal blind vertrouwde zo dom waren ze ook niet. |
| | | Gizmo Admin | Assassins - Leader PROFILE Aantal berichten : 51 RPG posts : 6 Registratiedatum : 28-01-16 RPG SHEET Character sheetAge: 3 yearsBreed: American Staffordshire TerrierPartner: Kill it, dig it up, kill it again. | Onderwerp: Re: Imma be queen ll Gizmo ma feb 08, 2016 6:56 pm | |
| Wat was deze puppypraat van een reutje die dacht dat hij oh zoveel was toch vermoeiend. Soms snapte hij niet wat deze haasjes bij de Assassins deden, maar waarschijnlijk waren ze allemaal zo laf dat ze niet in hun eentje durfde te overleven. "Rune, bespaar me alsjeblieft de pijn in mijn oren met jouw gejammer," verzuchtte de reu nog altijd op een kalme toon. "Misschien was je jezelf dan wel vaak, maar de vraag is waar. Een modderpoel is namelijk niet altijd even efficiënt, weet je." De reu was ondertussen opstaan en snoof een keer kort. "Daarbij zou ik maar eens leren om je arrogante bek te houden tegen je leider. Of had je nog iets belangrijks te zeggen wat voor mij van levensbelang is?" vroeg hij nog altijd op een koude en kalme toon, ogen strak in die van de zwarte herder geboord. |
| | | Rune Assassins - Member PROFILE Aantal berichten : 105 RPG posts : 21 Registratiedatum : 06-02-16 Woonplaats : Niet in het midde van het land ofzo RPG SHEET Character sheetAge: 3 yearsBreed: German shepherdPartner: You said hello i said no | Onderwerp: Re: Imma be queen ll Gizmo ma feb 08, 2016 7:44 pm | |
| "Rune, bespaar me alsjeblieft de pijn in mijn oren met jouw gejammer," klonk de stem van de reu, Rune keek hem scherp aan hij deed zijn best heel erg zijn best om de hond niet aan te vallen maar dat werd steeds moeilijker,"Misschien was je jezelf dan wel vaak, maar de vraag is waar. Een modderpoel is namelijk niet altijd even efficiënt, weet je." Rune snoof en versmalde zijn ogen 'Volgens mij weet jij dat beter dan ik als het op modderpoelen aan komt' blafde hij kort, Gizmo was ondertussen op gestaan en snoof kort Rune draaide met zijn oren en vestigde zijn roofbruine ogen in die van hem, Hij was niet bang of geintimideerd oh hell no "Daarbij zou ik maar eens leren om je arrogante bek te houden tegen je leider. Of had je nog iets belangrijks te zeggen wat voor mij van levensbelang is?" vroeg hij nog altijd op een koude en kalme toon ook al had hij intresante informatie voor hem zou hij het niet zeggen 'Oh ja weet je misshien heb ik wel iets voor je maar ja ik moet leren mijn bek te houden' zijn stem klonk koud en iets spottend 'Maar goed oh grote leider ik zal mijn 'dikke kont' wel weg 'toveren'' |
| | | Keegan Admin | Assassins - Leader PROFILE Aantal berichten : 230 RPG posts : 42 Registratiedatum : 28-01-16 RPG SHEET Character sheetAge: 3 yearsBreed: American pit bull terrierPartner: I luv botty | Onderwerp: Re: Imma be queen ll Gizmo ma feb 08, 2016 8:08 pm | |
| Keegan knaagde wat op zijn geitenpoot, luisterend naar het gesprek tussen Gizmo en Rune. Irritaties borrelden op in de reu, maar hij besloot het tijdelijk te negeren. Voor zo ver dat lukte. Want deze reu werkte hem wel op zijn zenuwen. Waar was hij mee bezig? Dit was nou niet echt de gedragscode in deze pack voor zo ver de zwarte reu wist. En respect was wel iets belangrijks. De reu sprong overeind toen zijn geduld aan een eind kwam. Hij liep richting de twee reuen en knikte even naar Gizmo, om vervolgens zijn schouder tegen die van de zwarte herder aan te duwen. "Jij, zit. Nu," commandeerde de reu hem met een wat grommende toon. Zijn witte hoektanden waren duidelijk zichtbaar, maar de rest van zijn houding was bijzonder kalm. Op zijn gelaat was een kille uitdrukking te vinden. "Die toon in jou stem bevalt me niet, Rune," sprak Keegan vervolgens. "En opmerkingen over het runnen van een pack zal ik al helemaal achter wegen laten. Een lastpak minder doet ons geen pijn, dus als je commentaar hebt zou ik als ik jou was die dikke reed van je uit het kamp brengen en nooit meer terug komen. Is dat duidelijk?" Keegan bleef bijzonder rustig tijdens het praten en keek nu kil naar de zwarte reu. |
| | | Rune Assassins - Member PROFILE Aantal berichten : 105 RPG posts : 21 Registratiedatum : 06-02-16 Woonplaats : Niet in het midde van het land ofzo RPG SHEET Character sheetAge: 3 yearsBreed: German shepherdPartner: You said hello i said no | Onderwerp: Re: Imma be queen ll Gizmo ma feb 08, 2016 8:16 pm | |
| De zwarte reu wilde net zich op draaien maar stopte toen Keegan zijn kant op kwam "Jij, zit. Nu," commandeerde de reu hem met een wat grommende toon, Zonder nat te denken ging hij zitten en keek de zwarte hond die voor hem stond rustig aan , Kreeg hij nu een preek? oh jeetje "Die toon in jou stem bevalt me niet, Rune," sprak Keegan vervolgens. "En opmerkingen over het runnen van een pack zal ik al helemaal achter wegen laten. Een lastpak minder doet ons geen pijn, dus als je commentaar hebt zou ik als ik jou was die dikke reed van je uit het kamp brengen en nooit meer terug komen. Is dat duidelijk?" Het viel rune op dat de reu erg rustig bleef tijdens het praten, Rune keek dood uit zijn ogen draaide met een zijn oren en knikte enkel 'Heel duidelijk' sprak hij rustig hij keek de zwarte reu voor hem koud en lang aan, Dit zal hij niet vergeten maar het waren nog steeds zijn leiders en had geen keus maar naar ze te luisteren als hij wil dat zijn plan ooit slaagt, Rune stond weer op draaide zijn kop naar de creamkleurige hond en keek weer naar Keegan 'Ik zal jullie nu wel alleen laten' sprak hij rustig terwijl hij weg liep, nu wist hij weer waarom hij Keegan en Gizmo haatte heel erg ook.
Rune topic uit~ |
| | | | Onderwerp: Re: Imma be queen ll Gizmo | |
| |
| | | |
Soortgelijke onderwerpen | |
|
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
|
Credits
Unleashed staat onder leiding van Keegan, Gizmo, Naedis en Rue en wordt ondersteunt door Actieforum. De codering en vormgeving is gedaan door Keegan met behulp van Rue. De foto's behoren toe aan hun rechtmatige eigenaren. Het forum kan het beste op Google Chrome bekeken worden, Firefox kan ook, maar wordt afgeraden. Internet Explorer wordt ten zeerste afgeraden. De personages op dit forum, de verhaallijnen en alles wat gemaakt is door de leden zelf is © de leden. Dit mag niet gebruikt worden zonder toestemming van de leden.
|
|