Lynn Assassins - Member PROFILE Aantal berichten : 4 RPG posts : 0 Registratiedatum : 13-02-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : On my little farm :) RPG SHEET | Onderwerp: Hi y'all! za feb 13, 2016 3:14 pm | |
| Hey, Ik ben Inge, 14 jaar, prettig gestoord Sommige kennen mij van warriorcatsnl: vooral Yellowcloud en Bronzemask. Ik doe HAVO in de tweede maar volgend jaar ga ik naar VNBO waar ik heel blij mee ben. Ik heb VWO niveau maar kan niet goed leren en heb autisme. Mijn lievelingsvak is Geschiedenis en het vak dat ik het meest haat is Wiskunde plus Scheikunde. Ik houdt van dieren en rij paard. Ik woon op een boerderij met 3 vleeskoeien, 2 logeerpony's, 5 kippen, een haan, een dwerghamster, 3 zebravinkjes en een konijn. |
|
Keegan Admin | Assassins - Leader PROFILE Aantal berichten : 230 RPG posts : 42 Registratiedatum : 28-01-16 RPG SHEET Character sheetAge: 3 yearsBreed: American pit bull terrierPartner: I luv botty | Onderwerp: Re: Hi y'all! za feb 13, 2016 3:21 pm | |
| Hey Inge! Welkom op Unleashed. Leuk dat jij je aangemeld hebt! Zebravinken zijn echt cool! Ik heb er ook twee haha. En je konijn en hamster zijn echt schattig <3 Als je vragen hebt mag je me natuurlijk altijd een bericht sturen, als je een topic wilt mag dat ook en ik hoop dat je veel plezier hier zult beleven ^.^ |
|
Lynn Assassins - Member PROFILE Aantal berichten : 4 RPG posts : 0 Registratiedatum : 13-02-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : On my little farm :) RPG SHEET | Onderwerp: Re: Hi y'all! za feb 13, 2016 4:11 pm | |
| - Keegan schreef:
- Hey Inge!
Welkom op Unleashed. Leuk dat jij je aangemeld hebt! Zebravinken zijn echt cool! Ik heb er ook twee haha. En je konijn en hamster zijn echt schattig <3 Als je vragen hebt mag je me natuurlijk altijd een bericht sturen, als je een topic wilt mag dat ook en ik hoop dat je veel plezier hier zult beleven ^.^ Thnx! Het lijkt me ook een heel leuk forum |
|
Charlie PROFILE Aantal berichten : 29 RPG posts : 11 Registratiedatum : 30-01-16 Leeftijd : 28 Woonplaats : Groningen RPG SHEET Character sheetAge: 2 Breed: Pembroke Welsh CorgiPartner: Everybody want the sausage. | Onderwerp: Re: Hi y'all! zo feb 14, 2016 9:34 pm | |
| Hee welkom Inge! c:
op WC ben ik Quietpaw, dus we hebben al vaker samen geRPG'd, hoop dat ook hier op Unleashed te kunnen doen! En wat een snoezig konijn heb je <3 En wat betreft je haat aan wiskunde, ik voel je. Heel erg ._.
x Demi |
|
| Onderwerp: Re: Hi y'all! | |
| |
|